Fotograaf Erik Bierenbroodspot

Commerciële fotografie

Extrieur- en interieurfotografie

Bedrijfs- en productfotografie

Evenementenfotografie en reportages

Commerciële fotografie

Onder commerciële fotografie versta ik alle professionele fotografie voor advertenties, communicatie, presentatie, instructie of ander zakelijk gebruik. Vaak wordt dit gedaan voor bijvoorbeeld websites, webwinkels, multimedia, catalogi, brochures, handleidingen, persberichten, boeken of advertenties.

Interieur-fotografie

Of het nu gaat om een interieur van een vakantiebungalow voor in de catalogus of op een website, een interieur voor een makelaar wegens verkoop woning of bedrijfspand of fotografie van uw showroom, bedrijf of kantoor voor in een brochure of advertentie, een optimale presentatie doet verkopen.


Bedijfsfotografie

Wilt u ook graag laten zien waar uw bedrijf voor staat? Beelden zeggen meer dan woorden. Erik wordt vaak ingezet als er pakkende beelden en betaalbare no-nonsens fotografie geleverd moet worden. Beelden alsof je ze zo tegen kunt komen. Soms mag dit origineel en enigsinds ludiek zijn zoals een fotografie voor een hotel-reastaurant dat zich in de keuken richt op streekproducten, soms moet het natuurlijk ook uiterst serieus en degelijk zijn.

Reportage- en reis-fotografie

Het enorm snel kunnen vastleggen van momenten en sfeer zodat er volop herkenning wordt ervaren door de 'toen aanwezigen' en er een volledig leuk beeldverhaal ontstaat voor 'alle anderen'. Reportage- en reisfotografie vraagt om een niet te onderschatten kennis van fotografie en camera. En als je dan ook nog een gezellige leuke gastgerichte vent om je heen wilt hebben, dan huur je Erik als fotograaf in!

Evenementenfotografie

Evenementen-fotografie kan soms een vorm van reportage-fotografie zijn, maar dat hoeft zeker niet. Ook het op een originele manier vastleggen van het publiek of de gasten bij binnenkomst of het vastleggen van de evenementen-locatie en artiesten is een vorm van evenementen-fotografie.

Productfotografie

'Dode' voorwerpen zo fotograferen dat ze tot leven komen en er toch realistisch uit laten zien. In brochures en webwinkels maakt vaak de geplaatste foto of u een product gaat verkopen of niet. De assiosiatie leggen met de wereld van de koper is dan ook misschien wel belangrijker dan technisch de meest perfecte foto. Meestal maakt Erik productfoto's in zijn studio, maar als het handiger is om dat op locatie te doen hoeft dat meestal geen grote uitdaging te zijn.